Heeft de Feyenoord Fanshop vaak een sale?
In de Feyenoord Fanshop kun je ook regelmatig terecht voor de Super Sale. Tijdens deze sale vind je artikelen uit geselecteerde collecties met kortingen tot wel 60%. Deze sales zijn ook terug te vinden in ons overzicht, dus neem regelmatig een kijkje.
Ontvang ik als Feyenoord Fan extra korting op mijn bestelling in de Fanshop?
Bezit je een Feyenoord seizoenskaart, clubkaart, of pas van het Legioen? Dan kun je zowel online als in de Feyenoord Fanshop 10% extra korting op je bestelling ontvangen. Deze korting geldt ook voor leden van de Feyenoord Businessclub en Kameraadjes. In de winkels in Spijkenisse en Rotterdam ontvang je de korting op vertoning van de betreffende kaart. Online vul je simpelweg je kaartnummer in tijdens het bestelproces. Sommige artikelen zijn uitgesloten van deze korting.
Waar vind ik de overige aanbiedingen?
Voor alle aanbiedingen in de Feyenoord Fanshop kun je terecht op deze pagina. Hier vind je alle producten die momenteel in de aanbieding zijn in de webshop van Feyenoord. Je vindt hier onder andere t-shirts, petten, mokken, kalenders en meer.
Wat zijn de levertijden bij de Feyenoord Fanshop?
De Feyenoord Fanshop wil jou als fan natuurlijk zo snel mogelijk verblijden met je merchandise. Daarom ontvang je bestelling die voor 17:00 besteld zijn over het algemeen de volgende dag in huis. Bezorging van bedrukte of gepersonaliseerde producten kan langer duren. Pakketten van de Feyenoord Fanshop worden door DHL bezorgd op werkdagen en zaterdagen. Als je online hebt besteld kun je via de website je bezorging traceren.
Heeft de Feyenoord Fanshop een nieuwsbrief?
Als echte Feyenoorder wil je natuurlijk als eerste op de hoogte zijn van het laatste nieuws rondom jouw favoriete voetbalclub en de kortingen, sales en acties in de Fanshop. Abonneer je daarom op de nieuwsbrief en wees als eerste op de hoogte van de laatste berichten!
Welke betaalmethoden biedt de Feyenoord Fanshop?
In de Feyenoord Fanshop heb je drie mogelijkheden om te betalen. Je kunt betalen met iDeal, creditcard (Mastercard en Visa), of PayPal.
Zit er garantie op artikelen uit de Feyenoord Fanshop?
De Feyenoord Fanshop biedt over elk artikel dat ze verkopen een garantietermijn van zes maanden. Mocht er dus een probleem zijn met het door jou bestelde artikel, dan kun je deze binnen zes maanden terugbrengen.
Hoe kan ik contact opnemen met de Feyenoord Fanshop?
Is er een probleem met je bestelling bij de Feyenoord Fanshop? Neem dan contact op met de klantenservice. Je kunt ze telefonisch bereiken of stuur ze simpelweg een bericht via Twitter of Whatsapp. Daarnaast kun je ze via het reactieformulier op de website een e-mail sturen, of ga langs in één van de winkels. De Feyenoord Fanshop is overigens ook te vinden op social media. Je kunt ze bereiken op Facebook, Twitter en Instagram.
Hoe wissel je je Feyenoord Fanshop kortingscode in?
Je kunt je Feyenoord Fanshop kortingscode heel eenvoudig inwisselen. Voeg de producten die je wilt bestellen toe aan je winkelwagen en klik op ‘afrekenen’. Vervolgens krijg je de inhoud van je winkelwagen te zien. Op deze pagina vind je ook een veld waarin ‘vul kortingscode in’ staat. Wissel hier de kortingscode in, klik op ‘korting doorvoeren’ en je korting wordt verrekend. Reken tot slot je bestelling af, accepteer de voorwaarden en plaats je bestelling. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.